...

...

دوباره خاطره هامو ثبت میکنم...

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سلام...

الان که اینو مینویسم، تو خونه تنهام... از صبح یعنی تنهام...

خیلی وقته که دلم میخواست باز بیام وبلاگ و باز مثل قدیما بنویسم... معنی بنویسم این نیست که من نویسندم یا فلان... اتفاقا از اول انشام هم ضعیف بود... الان هم این چند خطو که نوشتم میرم چند بار از اول میخونم ببینم نگارشم درست بود یا نه... که صد در صد باز هم غلط دارره!

فقط میخوام بعضی چیزهارو ثبت کنم... خیلی خود سانسوری دارم و  قبلا بخاطر همین خودسانسوری یا امینت یا ترس از لو رفتن تو دنیای واقعی خیلی چیز هارو نمینوشتم... و بخاطر همین دست و دلم به نوشتن یا ثبت خاطره نمیرفت... ولی الان که فکر میکنم میبینم ثبت همین خاطره هایی که هم میشه ثبت کرد ارزش داره... ولی ایندفعه سعی میکنم نترسم و راحت تر بنویسم....

 

  • بنفش 💜

نظرات (۱)

  • آرمین جهانی
  • بزرگترین رسانه اشتراک گذاری موزیک و آپلود موزیک شما بصورت آسان

    نسخه فارسی و خارجی

    سبک های قابل آپلود در سایت

    ارکستری-ازبکی-افغانی-بندری-پاپ-رپ-لری-کردی-ترکی-شمالی-عربی

    امکانات سایت

        قابلیت فالو کاربران وخوانندگان
        قابلیت دانلود آهنگ ها
        قابلیت اشتراک گذاری موزیک
        ثبت نام شما با پنل2گیگ رایگان
        قابلیت لایک موزیک های شما
        قابلیت نظر دهی برای هر اهنگ
        قابلیت چت روم حرفه ایی (برای کاربران رایگان غیر فعال)
        قابلیت ساخت و ویرایش پروفایل
        قابلیت آپلود موزیک بصورت  حرفه ایی با 30مگ حجم موزیک
        چت شخصی با خوانندگان(برای افراد غیر رایگان میباشد)
        قابلیت فالو و آنفالو
        قابلیت گزارش آهنگ یا ریپورت آهنگ
        قابلیت بلاک و آنبلاک کاربران

    http://www.imozic.ir

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">