...

...

سه مورد، همزمان!

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

 

 

تا دیروز ذهنم درگیر بود چطوره قرار با دو نفر همزمان آشنا بشم و چطور قراره مدیریتشون کنم و اصلا شدنیه این کار یا نه؟! یا کدومو حذف کنم؟ کدومو نگه دارم؟

که دیشب شد سه نفر! تو رستوران :)

نفر سومی که برعکس دو نفر قبلی که ماماناشون اول از من خوششون بیاد این خودش ازم خوشش اومد و خواهرشو جلو فرستاد...

خب طبیعیه من از نفر سومی خوشم بیاد چون از اول هم دوست داشتم  طرف مقابلم اول خودش از من خوشش بیاد بعد خانوادشو جلو بفرسته

یعنی میشه گفت شب تا صبح فکرم درگیر نگاهاش بود و راحت نتونستم بخوابم...

ولی خب صبح که خواهرش زنگ زد معلوم شد که اختلاف سنیمون خیلی زیاده :) 14/13 سال! یک دهه اختلاف!

اولش مقاومت میکردم با خودم میگفتم خب چی میشه اصلا سنش به قیافش نمیخورد! مهم افکار و نگاهش به زندگیه! بعد دونه دونه زندگی اطرافیانم که فاصله سنیشون و زیاد بود و تحلیل میکردم... بعد رفتم نینی سایت و تاپیک های مربوط به اختلاف سنی رو خوندم... بعضی ها گفته بودن راضین بعضیا  هم گفته بودن نه...

به این نتیجه رسیدم که الان احساسی به این قضیه نگاه میکنم و ترسیدم از آینده.... دیدم خیلی سخته... شاید اولاش چیزی نفهمم و همه چی خوب و عالی پیش بره  ولی احتمال اینکه تو اینده به مشکل بخورم هست...

پس نفر سوم حذف! مامان فردا نه میگه بهشون...

حالا داستان نفر دوم!

مامان طرف مقابل چند روز پیش تنها اومده خونمون بعدش مامان گفته اول بابا باید پسر و ببینه.. حالا اونجا خانومه یکم من و من کرد گفت باشه!

حالا امروز زنگ زده میگه من فردا صبح با خواهرم تنها میام   ://////////////// 

من نمیدونم مردم چه فکری میکنند! حالا من اینو یجوری به خودم با توجه به شرایطم قبولوندم که اول مامان پسر بیاد ببینه ولی دیگه خاله هم باید حتما قبل پسر ببینه رو خیرررر!

حالا خودش هم اصلا نه اسم محل کار پسر و گفته نه ادرس خونه، یعنی گفته بعدا میگم! اونوقت انتظار دارن ما قبول کنیم با خواهرش دوباره بیاد! 

یعنی واقعا گاهی دلم میخواد بیخبال ازدواج بشم اونقدر که حرص میدن آدمو یا دروغ میگن.....

خب نفر دوم هم اینطور حذف میشه.... ولی خب من میترسم آخرش یه روز صبح زنگ در خونه رو بزنه!

حالا خب نفر اول

قراره این هفته ببینمش...

این مورد هم خوبه ولی یه معیار مهم که من دلم میخواد و نداره... نمیدونم چی میشه...

.

ولی خب نتیجه میگیریم وقتی چند مورد خوب همزمان باهم اومدن الکی استرس نگیریم که چطور قراره جلو بره چون خود به خود حذف میشن :))

.

ارشد ثبت نام کردم!

 

 

 

  • بنفش 💜

نظرات (۵)

بنفشِ مننننن ، کسی که برای تو باشه و معیاراتو داشته باشه از کنارت نمیگذره. امیدوارم زودی همو پیدا کنید. مبارک ارشدتتتتتت خانووووم 😍😍😍 دست راستت زیر سر ما همت کنیم بخونیم 😙😚🤗

پاسخ:
قوربووونت بشم کیمیای قشنگم 💜❤️💜 مرسی همچنین شما😁😅
کیمیا من فقط ثبت‌نام کردم منتظرم یکی دست راستشو سر من بکشه 😂

وقتی بابات گفته باید پسره رو ببینم پس خانمه باید با پسرش بیاد نه خواهرش، همچین زنایی قطعا فقط به نظر خودشون اهمیت میدن و بعدا هم تو زندگی دخالت میکنن، شاید نظرم درست نباشه ولی من بودم قطعا رد میکردم، اختلاف سنی هم اصلا خوب نیست پس تصمیم درستی گرفتی.. فک کنم باید خوشگل باشی که همزمان سه تا خواستگار داری.. ولی دست دست نکن و سخت نگیر تا زمان نگذره.. 

پاسخ:
نه اصلا اشکال نداره جلسه اول میخواست بیاره میآورد مهم نیست، چون اکثرا یا با خواهر میان یا خاله و مامان بزرگ پسره...
مشکل اینه که درک نمی‌کنند اینی که میریم خونشون برا نیم ساعت یه عالمه انرژی می‌ذاره زحمت میکشه، قرار نیست همیشه خونه تو تمییز ترین حالت ممکن باشه یا هر روز چند نوع میوه تو خونه باشه و از همه مهمتر میوه تازه باشه! اصلا شکایت ندارم از این وضعیت ها چون کاریه که باید بشه و برا هر دختری هست اما دیگه امروز عصر زنگ بزنی و بگی فردا صبح با خواهرم میام و نمیتونم قبول کنم! چون نشون میده اصلا طرف مقابل درک نمیکنه و فقط خودش و میبینه و مهمه... و این که نظر خاله پسر این همه بولد و مهمه رو هم درک نمیکنم به قول شما احتمال دخالت هست :)
نه بابا ربطی به خوشگلی و قیافه نداره گاها اینطور میشه گاها هم کویر 😁😅
نمی‌دونم من به خدا سپردم... هر وقت بشه خودش جور می‌کنه و میشه...
  • 🌺آسیــ هــ💚
  • خوش بحالت چقد خواستگار داری 

    پاسخ:
    نه گاهی اینطور میشه و گاهی هیچی نمیشه  :)
    Thanks for finally talking about > سه مورد، همزمان!

    :: ... < Loved it!
    پاسخ:
    😐
    What you said made a ton of sense. But, what about this? what if
    you composed a catchier title? I am not suggesting your content isn't solid, however suppose you
    added a headline that makes people want more?
    I mean سه مورد، همزمان! :: ... is kinda boring.
    You should peek at Yahoo's home page and watch how they create article headlines to grab viewers interested.
    You might try adding a video or a pic or two to get readers interested about what you've got to say.

    Just my opinion, it might make your blog a
    little livelier.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">