...

...

سلام

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ

در یک حرکت ناگهانی تصمیم گرفتم اینجا بنویسم...

اینجارو خوندم دلم گرفت! چرا من همیشه ناراحت بودم؟!...

موقع خونه تکونی دفترامو میخوندم دیدم اونجا هم پر از حس حال بد بودم، غمگین بودم و ناامید طور نوشتم... یعنی تا اخر زندگیم اینطوری قراره بشه؟! همیشه ناراحتم؟! نمیخوام :):

موقع خوندن اینجا دیدم از مب خیلی نوشتم... از امسال دیگه اونم نیست! هست اما خیلی کم :): بغض خفم میکنه...  واقعا تنها شدم! واییی خدا تا حالا اینطور نشده بودم! انگار الان متوجه شدم چقدر تنها شدم!

لعنت به الیا*** اگه گند نزده بود الان باهم بودیم... نمیدونم شاید هم نتیجه دعاهام بود که نشد... 

کاش امسال حالم خوب بشه...

از بغض دارم خفه میشم...

کاش یکی بود باهاش حرف میزدم...

  • بنفش 💜

نظرات (۴)

😢

پاسخ:
خوبم :) تو خوبی؟

شکر

همیشه خوب باشی

منم خوبم😊

پاسخ:
شکر :))

سلام 

منم همین طورم دقیقا.  دفترچه خاطراتم همیشه دارکه همیشه اندوهگینم. تقریبا نزدیک 6 سالی میشه دوست صمیمی ندارم و 4 سالی هست حتی یک دوستی ندارم که بخوام باهاش وقت بگذرونم حتی شده 1 روز در ماه. تجربه عشق که اصلااااا. خواستم بگم تنها نیستی. امیدوارم امسال همون سالی که میخوای باشه برات خوشحالی و عشق و رفاقت واقعی آرزو میکنم. 

کلی هم دوستت دارم و درکت میکنم.

پاسخ:
سلام :)
اره برا منم! واقعا موقع خوندنشون دپرس میشم و دلم برا خودم میسوزه!  
نه من دوست صمیمی داشتم اما با وجود اینکه درونگرام کم حرف میزنم... به جز با دو نفر.. یکی برادر بزرگم که دو سال پیش ازدواج کرد و دیگه نشد مثل قبل باهاش حرف بزنم یکی هم مب که اونم چند ماهه درگیره... و من هر این دوبار از لحاظ روحی زیاد داغون شدم :):
عزیزم :)) میتونی هر موقع دلت خواست باهام حرف بزنی... هر وقت دلت گرفت پیام بده بهم :) 
مرسیییی :))) انشالله برا تو هم سال خوبی باشه و هر چی آرزو داری بهش برسی:)
.
من هم تو رو :)

حتما توهم همین طور هر موقع دوست داشتی میتونیم باهم حرف بزنیم. برعکس تو من یکمی برون گرام اتفاقا زیاد حرف میزنم ولی خب معمولا کسی مایل به گوش دادن نیست.

متشکرممممممم

پاسخ:
مرسی حتما :))) عه منم اتفاقا خیلی خیلی شنونده خوبیم :) میتونی روم حساب کنی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">