...

...

بعد مدت ها

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

سلام

من باز بعد مدت ها با حال بد اومدم! 

من دارم خیلی به زندگیم و خودم گند میزنم یعنی خیلی... گاهی باورم نمیشه که این منم!

تو این مدت که نبودم، عروسی برادرم شد... اربعین کربلا رفتم البته یهویی و بدون هیچ برنامه ریزی! آجان فوت کرد یعنی الان من هیچ پدربزرگ و مادربزرگی ندارم! :): ولی هنوزم باورم نمیشه که آجان مرده باشه! فکر کنم مثل فوت مامانجان بعد چند ماه بفهمم چی شده و گریه های من اون موقع شروع بشه...  وقتی که همه، همه چیز و فراموش کردن!

دیگه اینکه دلم میخواد با یکی حرف بزنم ولی تا میام با یکی حرف بزنم دلم میخواد زود تموم کنم.... دلم تنهایی میخواد و از اون طرف حرف زدن! حوصله مشاور رفتن هم ندارم چون به نظرم نمیتونه کاری برام کنه!

دیگه هیچی... الان چیزی به ذهنم نمیرسه! بعدا میام باز...

 

 

 

  • بنفش 💜

نظرات (۱)

منم این حالت رو خیلی دارم دوس دارم با دیگران معاشرت کنم ولی بعد اینکه با کسی سر صحبت رو باز میکنم دیگه حوصله جواب دادن و حرف زدن باهاشو ندارم . خدا رحمت کنه امواتتون رو . 

پاسخ:
سلام
دقیقا! منم دلم میخواد زود تموم بشه...
ممنونم، خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">