...

...

اولین برف امسال :)

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۵۷ ب.ظ

صبح امروز با باد شدید بود که اصلا دوست نداشتم و حس استرس بهم میداد که یهو ظهر، باد تبدیل شد به برف :))))))

و اینگونه بود که امسال اولین برف آمد و  من خیلی ذوق زدم :))))

خداروشکر :))))

خونه و اتاقم و مرتب کردم ، جارو کشیدم و چای دارچینی دم کردم :)

 الان نشستم پشت کامپیوتر میخوام کارای فروشگاه و انجام بدم بعدش شاید با ثریا رفتیم برف بازی، آخه وسط کار زنگ زد عصر بریم بیرون منم که پایه برف بازی، پس قبول کردم :)

مامان هم نهار مهمون بود شاید الان با عمه بیاد...

 

 

  • بنفش 💜

نظرات (۴)

  • ماجده ✨️🌻
  • برف🥲🥲

    پاسخ:
    تو بگو برف، من بگم ماجده 💜
  • ماجده ✨️🌻
  • بنفش🥲🤍🌻 خوبی دختر؟ چخبرا؟

    پاسخ:
    همم، خوب، بد، ولی در کل خداروشکر همه چی خوبه.. تو خوبی؟
    دلتنگتم دختر 💜
  • ماجده ✨️🌻
  • اوهوم..میگذره دیگه((:

    🥺❤️🫂

    میدونی... حس میکنم قراره تا ابد برای خیلی کسا و خیلی چیزایی که توی بیان تجربه کردم دلتنگ بشم...مخصوصا وقتی میبینم از اون آدم معتاد تبدیل شدم به این آدم بیخیال که به زور این ورا پیداش میشه...

    پاسخ:
    :))
    آره حس اینجا عجیب غریبه... و رویایی... هم حس خوب داره هم حس غم...
    مهم اینه که باز پیدات میشه 💜
  • ماجده ✨️🌻
  • دقیقا...

     

    🥲🥲🤍✨️

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">