...

...

پر از حرص

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ

 تو بدترین حالت ممکنم! یعنی دلم میخواد کسی بهم گیر بده تا باهاش دعوا کنم و تمام حرصمو روش خالی کنم

دلم نمیخواد چیز منفی یا حرف منفی بگم یا تنها حال بدامو اینجا بگم ولی جدی دست خودم نیست... اکثرا وقتایی که حالم بده یاد اینجا میفتم :)

از درون حرص داره خفم میکنه! یه بغض سنگینی رو گلومه...

بارون میباره! اینقدر دلم میخواست تو این بارون بیرون باشم... مخصوصا با این حالم! اما کسی پایه نیست! با بی پایه ترین آدما دارم زندگی میکنم! و از همه جالبتر نمیشه این وقت شب تنها رفت بیرون... اینجور مواقع دلم میخواست کاش پسر بودم...

فردا و پس فردا شلوغ ترین روزا رو دارم!

دلم میخواد زود جمعه شب باشه و برسم خونه، از خستگی زیاد خوابم بگیره...

ع پیام داده خجالت نمیکشه! دلم میخواد خفش کنم... ولی فک کرده... بلاکش میکنم تمام....

 

  • بنفش 💜

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">